終於!!等待已久的Avril又回來了!!

 

 

以下中文歌詞如果有翻錯或不順請見諒


 

I’ve gotta keep the calm before the storm

我必須在暴風來臨前保持冷靜
I don’t want less, I don’t want more

過猶不及 恰如其分
Must bar the windows and the doors

必須將門窗阻擋好
To keep me safe to keep me warm 

為了使我安全 使我溫暖

 

Yeah my life is what I’m fighting for

是的 我的生命正是我在奮鬥的
Can’t part the sea, can’t reach the shore

雖然無法分海 也無法靠岸
And my voice becomes the driving force

但我的聲音成為驅動的力量
I won’t let this pull me overboard

我不會讓這個情況將我擊潰

 

**

God keep my head above water

主還留我一口氣
Don’t let me drown

不讓我被淹沒

It gets harder

但情況變得更難
I’ll meet you there at the altar

我將會在祭壇見到祢
As I fall down to my knees

當我雙膝跪下時

Don’t let me drown drown drown

不要讓我被淹沒 淹沒 淹沒
Don’t let me, don’t let me

不要讓我 不要讓我
Don’t let me drown

拜託不要讓我被淹沒

**

 

So pull me up from down below

所以來將我從深處拉起
‘Cause I’m underneath the undertow

因為我在暗潮深淵
Come dry me off and hold me close

來將我擦乾並緊緊抱著我
I need you now,

現在我需要你

I need you most

我最需要你

 

**

 

And I can’t see in the stormy weather

我無法在狂風暴雨中看見
I can’t seem to keep it all together

我似乎無法保持冷靜
And I can’t swim the ocean like this forever

我無法像這樣在大海中永遠的游著
And I can’t breathe

而且我無法呼吸

 

God keep my head above water

主還留我一口氣
I lose my breath at the bottom

但我卻在深處失去了呼吸
Come rescue me

拜託來拯救我

I’ll be waiting

我將會等待著
I’m too young to fall asleep

我還年輕 不要讓我永遠沉睡

 

**


英文歌詞來源:https://www.versuri.online/?p=72296

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞 Avril Lavigne
    全站熱搜

    Phobia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()